Skit kall dag

Denna dag börja som vanligt. Gick upp stressa och cykla ner för att träffa min bror Michael.
Vi gjorde våra ärenden och lite till så klart. Var tvungen att köpa en till optisksladd. Men nu funkar allt, äntligen. Ljudet är bra, tv är bra, datorn funkar som den ska och det kan inte bli bättre inom denna punkt.
Eller jo, om jag städar på skrivbordet och tar bort ljudsystemet som jag inte behöver längre. Kanske ska sälja det, vore rätt bra, jag behöver ju ändå inte det.
Sedan gick jag hem till min pappa, chilla drack te och det vanliga.
Gick hem med Alex till mamma, han hjälpte mig med dator och kika så allt var som det skulle.
Annars har jag inte gjort mycket. Orkar inte och vill inte göra något annat.
Blir pop corn och film snart. Det är det ända jag vill och ska göra nu. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0