Work work

Igår gick det bra att jobba. Det var något att göra ungefär hela tiden. Men det var inte så där super mycket att göra, skönt på ett sätt.
Man blir alltid glad av att jobba där. Dom som jobbar är alltid snälla och säger alltid något snällt.
Fick ex. höra av en i baren att jag var väldigt fin igår, av chefen fick jag höra att jag såg fräschare ut och det var kul att se mig och kul att ha mig där, av en i plocken fick jag höra att jag är en av de bättre att jobba med.
På det sättet är det roligt att jobba, man får väldigt mycket energi av dem andra.

Hoppas att det går bra ikväll med. Innan jag börjar jobba så är det fullt med mat, det var fullbokat, så hoppas det är undandiskat innan vi andra kommer och tar över. Men det tror jag, det är ju inte dumma.

I morgon så ska jag följa med Anita och pappa till Lager 157, tror jag att det heter. Aldrig varit där, kan ju inte skadda att följa med. Sedan blir det fika hos pappa. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0