28 stycken

Kollar just nu på Seven pounds, igen. Kände att det kanske var bra att se den igen.
Skoldagen var skön. En skön dag faktistk. Blev en lite tripp på stan efter skolan med; Åza, Anna och Emma.
Efter det gick jag hem till min pappa och fixade lite ny musik, 28 st. rättare sagt. Inte lätt inte. Men det är värt 2,5 timmes arbete, min bror var snäll och köpte krokofanter till mig när han kom hem.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, mest chillat. Efter filmen ska jag nog sova. Blev bara 4 timmars sömn i natt. I morgon måste jag vara utvillad till personal festen, med 2 rätters middag och bowling och grejer. Ska upp runt 7 om inte tidigare, ska på möte 08,15. Sedan skola, tandläkaren och sen hem och fixa mig inför kvällen.  Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0