Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ja vad säger man, ibland blir det bara helt knas.
Somnade runt 8 i morse, skulle upp tre timmar senare, vaknade jag? Nej.
Utan vaknar 14 timmar senare. Ja precis vaknade för ungefär 1 timme sedan. Måste ha sovit dåligt dagen innan, men kommer inte ihåg hur jag sov då.
Lotta hade skickat sms, ringt , min chef hade ringt, min mamma hade ringt. Har jag hört, nej.
Men nu väntar en hel natt på mig. Blir att leta fram kläder till min och Åzas projekt fotografering i morgon. Jag är 70-tal och Åza ska vara 90-tal. Har ett par byxer som jag hade för ett antal år sedan som jag måste leta reda på.
Inatt ska jag även plugga eller göra klart ARL:n. Väldigt tråkigt, men bra att ta tag i det nu. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godnatt! :)

2009-02-16 @ 23:13:10
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0