Går dagen

Går dagen var chill. Blev stan och film kväll med Lotta.
Skriver mera sen när jag kommer hem ikväll.



Nu kan jag berätta lite mera.
Lotta kom och hämtade mig vid 17,00 tiden,  då åkte vi ner till stan. Vi strossade runt och avslutade med käk på pasta huset. Grymt länge sen man käkade där. Men mycket gott.
Sedan åkte vi vidare till Ica Maxi, skulle köpta lite ontyttigt till kvällen.
Påvägen från Ica Maxi till Lotta dunkade vi hög musik och körde lite moves i bilen. Mycket roligt.
Hemma hos Lotta blev det två filmer vi kollade på Eagle eye & Passengers två riktigt bra filmer, kan jag verkligen rekomendera.
Som vanligt blev det ju mycket prat och katt faijt då. Dom små liven.
Kom he mefter 00,00. Tack för en bra dag Tjing pling

P.s Glömde nämna att jag fick stor pisk i monopol;) av Lotta D.S

Kommentarer
Postat av: lotta

Tack själv darling:D haha. Du glömde nämna att du fick stor pisk i monopol;) haha

2009-02-11 @ 17:55:53
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0