Helg

Denna helg blev det chill och jobb.
Fredagen blev det flm och chill bara så där allmänt och skola så klart.
Lördagen blev det chill och jobba. Det gick faktiskt bra att jobba, fick även hjälpa plockarna. Det var mycket att göra.
Det värsta med mitt jobb är att jag fåt äta och dricka hur mycket jag vill av vad som hellst. Jag får ju inte dricka sprit och sånt när jag jobbar. Men allt annat. Det är inte så bra. 
Söndag blev bara chill idag och lite plugg. sitter även nu och pluggar. Det har blivit foto och dans. Ska snart ta tag i ARL. Fy fan för den kursen. Det blir nog att vara vaken all night long. Skulle igentligen varit det igår, men somnade 10,00 och sov till 14,00 någon gång, men får se. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0