Lite för mycket av det goda

Det var så jäkla trevligt och roligt igår. Lotta kom till mig, vi gick till bussen för att åka ner till stan.
Igentligen skulle vi vara hos mig, men vi drog till en annan förfest. Vi gick bort till söder från stan.
Annis mötte upp oss, vi gick upp, satte oss i köket och pratade, Mycket trevligt.
Det blev mest prat och dricka under 3 timmar, eller något liknande.
Vid 23,30 tiden gick vi ner till stan. Jag och Annis drog ut, det blev massa dans, mera drika.
Blev lotus och Nybron, Fan ska aldrig mer gå ut på Nybron, Ok jag jobbar där, men det är fan inte bra där, ok det är helgen innan löning.
Men vill iaf tacka Lotta och Annis för ännu en lyckad kväll.
Kom hem och både väl inte super bra, men det är en annan femma. Tack.,

(Bild från Täby cup 07)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja men de va snyggt. snygg blogg också=) vi måste ju ses o festa lite snart=)

2009-02-22 @ 21:57:54
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack själv för en toppen kväll. Och bullshit my ass att den där bilden är från -07, är den så pass ny? känner ju knappt igen mig själv, vad var jag för en färglös tjej på den tiden. hahaha. Men jag gillar den ändå, den speglar mitt inre - NOT.

2009-02-22 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0