Mingan

Denna dag har varit fart fylld.
Började med att jag drog till skolan runt 16,00 tiden. Då skulle vi repetera lite inför kvällen.
Vid 18,00 började allt och vi skulle inleda allt. Det gick väl bra, men ah. Bra gick det för mig iaf.
Satt och kollade på hela som var ungefär 1 timma. Efter det så träffade jag tjejera, Lotta, Janna, Annis och Linn på mingan. Det blev käk och mycket prat. Jätte roligt att träffas, det var ett bra tag sen sist, så vi satt där  i ungefär 2 timmar.
Fick sedan skjuts hem av Annis, Tack för det och tack till er andra också.
Är nu hemma och får se när jag somnar idag. Tjing pling

Lördag = 14 feb. = Hemma kväll med mig själv! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

våga vägra alla-hjärtans-dag!! :D skitbra!

2009-02-12 @ 22:35:46
URL: http://banditqueens.blogg.se/
Postat av: åzna

sv: ja det har jag ! :D hiii

2009-02-13 @ 00:03:31
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0