Personalfesten med shan the man

Gårdagens personalfest var så jäkla rolig.
Det blev som sagt en huvudrätt där det var, biff med två såser och potatisgratäng, till det drack jag Vin, mitt andra glas. Var redan lite så lullig, då var klockan bara 20,00.
Ja just det glömde skriva att jag och 1 till fick gå runt och servera mat, duka av tallrikarna, ge dom efterrätt och ge kaffe, det var väldigt pinsamt i början, men det gick bra till slut.
Iaf, som efterätt blev det panacotta med lite vitchoklad över., mycket gott.
Vid 21,00 tiden drog vi alla till bowlinghalen och spelade bowling. Vi blev indelade i 12 olika lag 3 st. i varje. Jag hamnade med två bra spelare. Reshan och Darko. Medtanke på att jag inte är världsbäst, så peppade dom mig och så kom vi fyra iaf. Så det var bra. Det roligaste var att Darko, när han missade eller när det stod 1 kvar, blev han skit förbanad och svor och grejer. Skit kul.
Det värsta nu är att 3 nagalar ha gått, av jag som hade fixat dom i samma längd och grejer.
Vid 23,00 tiden så skulle vi tillbaka till Nybron för en så kallad "efterfest". Då tänkte ja dra mig hemmåt. Hade fått i mig . 3 smirnoff på bowlingen. Så nu var man rund underfötterna.
Men en som heter Isabella även kallad "Blondinbella", sa att jag skulle följa med. så jag gjorde det. Just nu ångrar jag det absolut inte. Det blev mera dricka, shottar. Skämt med shan the man, som även var med under hela kvällen. Så han och jag pratade och körde arga leken. Han är så skön. Blev även en liten dans med honom i slutet av kvällen.  Blev väldigt mycket dans och dricka och skratt under denna kväll. En jätte rolig kväll.
När jag skulle hem så fick jag sällskap av Emma, Caroline mfl. Dom skulle mot samma håll, som mig. Kul var det, jag skrattade till och med då. tack för sällskapet tjejer.
Men super kanon kväll. Mår väl helt ok nu. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0