Personalmöte

Var påväg att försova mig i morse. Skulle med bussen 11,36, och jag vaknade 11,00. Så snabbt som attan (som vanligt) fick jag fixa mig och sätta på mig kläder, ingen dusch för mig inte.
Sprang till bussen, som tur så han jag med den.
Kom till Nybron, fick frukost, tog bara te och en macka. Är ingen frukost människa.
Fick reda på det ena och det andra. Kommer bla börja senare från och med nu. Skönt, men lite surt. Förlorar 8 timmar på det varje månad. Så jag ska kanske börja jobba som plock 2 gånger i månaden också. Blir det så kommer jag vara ledig 2 dagar i månaden på helgerna + söndagar då. Vad gör man på helgerna förut om att festa? Har inge kille, plugga kan man göra på dagarna samma med kompisar. Lite surt, men är ingen party människa, pengar behövs nu innan studenten och snart är det dax att flytta hem ifrån. Måste spara pengar och jobba för dom pengarna också.
Kom hem tog en promenad hem, väldigt skönt. Har inte gjort något mer än detta idag, Chillat, lyssnat på musik.
Ska snart dricka upp mitt te sedan börja städa och renbäda min säng. Chill söndag. Tjing pling

På lördag blir det iaf att dricka lite, iaf vad som sades i torsdag.!

Kommentarer
Postat av: bella

Ha en bra kväll!

2009-02-15 @ 16:11:53
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0