Stan, Käk, Tuna park, GH & Bio

Idag har jag gjort en massa saker. Gör en punkt lista istället.

* Var på stan med min bror och käkade.
* Mötte Åza på stan, vi gick hem till mig och fotade 70 Vs, 90-tal.
* Blev hämtad Av Lotta åkte ut till Tuna Park
* Hem till henne käkade och spelade Gitarr Hero
* Bio med Lotta, där jag även somnade i 30 minuter. Vi kollade på Valkyria.

En helt underbar dag. Mitt liv är så jäkla skönt just nu. Ok just nu är jag skit trött har inte sovit på mer än 24 timmar. Rättare sagt 26 timmar snart. 

I morgon blir det stan med lotta. Vi ska köpa hårfärg och sola.
På kvällen ska jag ut och festa lite med klasskamraterna. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: åzna

Röj i morrn då! :D

2009-02-18 @ 01:54:06
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0