Tack

Denna kväll har nog varit en av dom bästa, just för att jag träffade en av de bästa ute.
Kvällen började hos en som jag just nu inte kommer på namnet på. Men vi var där. Pratade, lyssnade på gammal musik och hade det roligt. Jag och Lotta körde några runder och dansade loss
Vi kom till Lotus runt 23,00 tiden, det var inte mycket folk. Men helt plötsligt, säkert en timma senare var det fullt med folk.
Lotta och mattias drog runt 00,00, om jag mins rätt.
jag stannade kvar, jag kände inte för att gå. Stannade med Natalie och gänget. Vi gick runt lite ,dansade till gammla klassiker.
Fick ett sms av Niklas, en gammal kompis. Han hade sätt mig på Lotus, så vi träffade till slut på dans golvet..  Lång historia igentligen hur vi känner varandra. Men vi träffade..
Satte hos, pratade från säkert halv 1 till dem stänge och så följde han med mig halva vägen hem. Han så snäll, du är en av dom bästa. Även fast vi inte pratar ofta eller syns ännu mindre, så kan vi ändå prata om allt. Om du läser detta,  kom ihåg, du är en av dom bättre. ! En väldigt bra kväll. Det värsta är väl  med denna kväll är att man vill ju ha kille ännu mer än vanligt .tyvärr så kommer detta fram när man är lite på "pikalurven". Men tack alla för denna kväll. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: lotta

Tack för en toppen kväll soph:) Får vi göra om någon annan dag. På tisdag så är det ju dags att kröka igen:) om ditt erbjudande fortfarande står kvar vill säga:D Du gör mig glad:) Kraam

2009-02-01 @ 11:48:29
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0