20 år, pizza, tårta och Disney

Denna dag eller rättare sagt kväll har varit jätte mysig men väldigt kall. Frös nästan ballen av mig när jag gick till och från Lotta. Fan det är ju minus 20.
Gick till Lotta vid 18,00 tiden, redan när jag kom så var tjejerna på G, dom satt och sjöng kareoki (stavas?). Lotta hade fått Disney kareoki. Jag sjöng inget men de andra gjorde det. Riktigt kul.
Satte oss sedan i köket, då blev de god god tårta och som sagt- mycket gott. Lotta är väldigt bra på att göra tårta ska ni se.
Inte nog med det så började Lotta göra hemmagjod Pizza till henne och hennes kille, snäll som hon är så gjorde hon till oss också. Så hon stod där och gjorde två stora pizzor. Gulli tjej det där.
Sist men inte minst så satte vi i gång och köra Party Alias, riktigt kul, men det var väldigt klurigt. Man skulle hoppa, berätta ord som en berättelse osv. En as kul dag, hoppas det blev en bra inför en firande födelsedag. Vi ska fira Lotta på riktigt på Lördag. Massa kul. Tjing pling

Finns vid din sida, kommer vara där när du behöver de.!

Kommentarer
Postat av: lotta

Tack så jätte mycket för igår Soph:) Precis, på lördag blir det sånt jäkla röj så dom kommer höra ändå bort till västerås:P

2009-01-05 @ 12:48:20
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0