Härligt

Är nu hem kommen från min ända lektion idag, dans.
På dansen så värmde vi upp och träna igenom den nya dansen vi precis har börjat på. Sen fick vi sluta. Så en lektion på ungefär 50-60 minuter.  Väldigt skön skoldag,
Fast jag har ju grejer från skolan som jag måste göra. Historia upps. Den ska vara klar i morgon. Så det blir en lång natt för mig. Börjar iof inte fören 11,00 i morgon, eller ska käka innan dagens första lektion. Slutar 19,00 det är mindre roligt.
I morgon så har jag ett möte igen, vet inte om jag vill gå ditt längre, allt känns så mycket bättre. Jag är nöjd och glad och tycker mitt liv är nice just nu. Men kan ju alltid vara skönt att gå ditt och prata om annat, om andra.!.
Men ha en bra fortsatt kväll. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0