Killar

Jag och min mamma satt nyss och käkade och ibland kan jag ju inte bara låta bli och fråga saker, hon märker när något är fel.
Då sa jag det att: - hur säger man till en kille att man inte är intresserad.
För jag tycker det är lika svårt att säga till en kille att man är intresserad som att säga att man är ointresserad.
Då sa hon att säg dom det är, säg att du inte vill mer än der är nu, att du inte vill träffa honom.. Osv.
Så nästa gång han frågar eller säger något, då ska jag säga det! Eller förska iaf.


Kommentarer
Postat av: lotta

Braaa Sofia. Ta tjuren vid horna:= jag antar att jag vet vem killen är. gör jag?

2009-01-12 @ 10:57:21
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0