Nyår 2008

Nyårsafton, som till en början nästan slutade hemma. Tog en dusch och börja små fixa mig, ifall att jag skulle få ett ryck till att vilja dra och festa, och det fick jag väldigt snabbt. Frågade runt lite och fick komma till Åza. Vid 22,00 tiden var jag hemma hos Åza, där även Johanna var. Det blev spel, skratt och dricka. En rolig och perfekt förfest.
Vid 23,40 tog vi taxi ner till stan, självklart kollade vi på det bästa på hela kvällen. Det var riktigt coolt. Man hörde mest en massa smällar, men i mellan åt var det väldigt fint. 
Som ett avslut ville tjejerna dra ut, så det blev en utgång, som var sjukt rolig. Vi dansade, drack mera och skrattade.
Vi skulle på efterfest, men jag tappade humöret efter jag gick ut från krogen. det var en kille som ville prata med mig, då blev det lite mera seriöst samtal, och massa sånt. Men det slutade bra och så. Tog taxi hem runt 05,00. Men somnade inte fören 08,00 eller senare. Tack tjejer, det var en skit rolig nyårsafton ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0