Så skönt så

Nu är jag hemma efter en lång dag.
Blev skolan, två lektoner, försov mig så jag sprang till bussen när den skulle komma om 2 minter. han men den, men det var var knappt. Jag kan om jag vill.  Hade dans oc sedan projekt och företagande. Det var bara jag och Gustav där så vi håller på med det sista nu.
Drog hem chillade, sedan så mötte jag Lotta vid HK, hämtde ut mina nya hörlurar. så snygga, snyggare än jag förväntade mig.
Sedan drog vi ner till stan, Lotta köpte ett paket till sin far. Sedan tog vi en tripp in till Donkan, blev då chees.
Det bästa av allt var när vi drog till Hk, 2 kr för en burk julmust. Ska fan köpa ett gäng om det finns kvar.
Lotta bjöd på mat gullig som hon är, det blev mycket god tortolini (stavas?). hon stekte den tillsamans med vitlök och olja, till det blev de julmust och en sallad, Tack lotta mycket gott.
Det blev som vanligt en del prat och lite tv tittande.
Vid 21,00 blev det träning för Lottas del, hon spelar i Damer B , tror jag det är. Kul att kolla på.
Är nu hemma och ska sova så fort jag orkar lägga mig. Skit nice dag. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan vad snabb du var att fota dina hörlurar och lägga pp dom i bloggen, plus att du hann skriva allt det där ocks¨å, var ju inte längesen allas vi skiljdes åt;) Tack för en toppen dag. Du gör mig glad. Vi har så mycket gemensamt tycker jag:) Samma tyck och smak.Får se till att hitta på något när jag kommer hem från stockholm. Lova?

2009-01-19 @ 23:12:03
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0