Söndag

Dett  tog inte mer än 1 timma att handla idag, jag gick till Hk för att handla ltie och mamma skulle handla lite på Lidl. Så vi delade på oss handlade och möttes sedan utanför Lidl.
Mycket smidigt allt ihop, kom hem packade upp varorna, sedan så började mamma med maten och jag fixade kläderna.
Vi satt framför tv och käkade och kollade på handboll mycket roligt det där.
Gick upp på mitt rum och plockdae in kläder så det blev lite renare i mitt rum. Sitter nu vid datorn och chillar med musik. Skön söndag helt enkelt. Tjing pling


uppd. 00,00
Nu kom jag precis upp till min rum.
Har suttit och kollar på en film på fyran som Lotta rekomenderade, och den var faktistk ganska ok.
Vi satt och drack te och käkade "Efter 8". (fast på engelska). Mysigt värre.
Nu är det dax att sova antar jag, ska upp innan 9.  eller det blir nog halv 9 senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0