Sweet

Denna dag har varit skit nice. Drog till skolan hade en lektion, det var dans. Vi fick reda på att vi ska göra en egen uppvärming, dans eller teknikövning. Fy fan tänkte jag. men jag ska göra en uppvärming, låt har jag redan bestämt, så det är bara börja använda hjärnan då.
Efter skolan så gick jag till min far, fixa lite ny musik. Sånt behövs alltid, sister just nu och diggar till Timbuktu - N.A.P. (Styrelsen Remix). Fy fan, skaffa den om ni vill känna rytm i kroppen.
Gick förbi pizza hörnan och ica safiren. Var lite snäll mot min bror.  Så när jag kom hem satt jag och käkade på min kebabrulle.
Vid 15,30 tiden hörde Lotta av sig. Hon skulle bort till sin mamma, hon undrade om jag skulle något till HK, och det skulle jag. Vi gick och pratade, följde med henne en bitt efter HK, alltid skönt att prata med Lotta.
Efter det gick jag förbi pappa igen, fixade ännu mer musik och pratade med bror min.
Nu är jag hemma efter mycket gående och musik lyssnande.
Snart så ska jag duscha, sen om jag orkar ska jag plugga eller bara ligga och läsa. Ha en bra kväll. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Lotta

Känner detsamma. Du är så skön att prata av sig med. För vi har samma åsikter och synpunkter om många saker här i livet. Tack för att du finns Soph:)

2009-01-12 @ 23:12:46
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0