Vofflor

Är hemma efter en någolunda skön skoldag.
Dansen gick faktiskt bra. Är helt klart nöjd och stolt över mig själv. Det skulle vara tre som skulle visa idag, men det blev bara jag. Var så sjukt nervös, när jag hade visat dansen skulle jag lära ut den, då fick jag en blackout, jag mindes inget alls. Som tur hade jag skrivit ner alla steg. Hade sedan lucnsh och två änmen till. En helt ok skoldag.
Efter skolan följde Åza med mig hem en snabbis, skulle hämta min kusins lön. Drog till stan, gav pengarna till honom. Drog till baken, där jag satte in min lön så alla räkningar kan dras.
Sist men inte minst åkte vi hem till Åza, där det blev vofflor, mycket gott.
Måste bara säga det att jag somnar snart. Tjing pling


Group Avalon feat Million stylez - FUKAMA

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt, tack för idag ! :D

2009-01-26 @ 19:35:57
Postat av: åzna

Godnatt, tack för idag ! :D

2009-01-26 @ 19:36:54
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0