Fattigariddare

Varför heter det så;- Fattigariddare?
Jag och Lotta gick min vanliga promenad sträcka på 7-8 km. Vet inte exakt hur lång den är.
Men vi pratade och hade som vanligt lika trevligt. Känns inte alls lika långt att gå ute som inne på ett gåband.
Efter promenaden gick vi till HK, jag skulle shoppa lite mat. Blev en del. bla. saker till fattigaridare, krov med bröd, mjölk, te, vindruvor och även ice te, jätte länge sen man köpte det. Det är ju så jäkla gott.
Lotta följde med hem till mig, det var ju hennes ide med fattigaridare. Så vi gjorde i ordning smeten gjorde några mackor var och satt och pratade och pratade och käkade så klart. En suverän söndag.
Väldigt kul att laga mat tillsamans och sedan äta av den, iaf när det är så gott.

Sitter nu ensam med vindruver och ska snart kika på en film och pröva om jag kan somna innan 1 i natt iaf. En suverän söndag som sagt. Tack Lotta för sällskapet för promenaden och käket. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

sv; nemen tack gumman :D

2009-07-19 @ 23:01:27
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0