Hela helgen

Fredag:
Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde i fredags. Förutom chill och umgicks med Patrycja en stund på kvällen. Alltid lika trevligt. Kom hem somnade riktigt sent in på morgonen.

Lördag:
Åkte till Malmamarknad med Lotta och Mattias. Trevligt var ju det så klart. Köpte inget av det jag har köpt dem senaste åren jag varit där.
Detta år köpte jag endast pärlor, så man kan gör sitt egna armband.
Har nu gjort armbandet, det blev väl ok. Visar i kanske en annan dag. Men pärlor är faktiskt inte så billigt, förstår att visa armband är dyra.
Kom hem vid 16,00. Somnade i 30 minuter. Var så jäkla trött. Var berädd på en riktigt film kväll. Hade tänkt mig att jag skulle sova vid 21,00-22,00. Men Patrycja ringde vid 21,00 tiden och undrade om jag ville med ner till Centro och ta några drinkar. Så duschade och börja fixa mig.
Vid 23,45 tiden kom vi ner till Centro där även, Elin, Janna, Natalie och Jesper var. Både Janna och Natalie hade hört av sig efter Patrycja frågade om jag ville ner. Väldigt roligt. Så vi bestämde för att ses nere på stan.
Kul att träffa alla dom, det var ett litet tag sedan.
Vid 02,00 kom Patrycja kille och vi gick hem tillsammans.
Somnade vid 06,00 och vaknade alldels försent idag. Men hoppas  att jag är pigg nog att vända tillbaka dygnet rätt. Tack alla för denna trevliga helg.
Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0