Skön

Blev en skön och tidigt kväll.
Kom hem till Lotta, hon fick all min musik som jag har och jag fick filmer av henne. skit nice.
Sedan åkte vi iväg och handlade. Blev en cola och två remar.Ska dra ner på sånt där. Kan ju inte se ut hur som helt inför släkten, eller på stranden.
Vi kollade på filmen Pojken i randig pyjamas, andra gången jag såg den. Verkligen en film jag rekomenderar. Absolut 5 av 5. Som avslut spelade vi lite spel.
Blev ett tidigt hej då. Hon jobbar i morgon och jag ska till doktorn senast 9 i morgon. Ska äta upp och sedan sova. Tycker jag låter skönt. Tjing pling

Har ont i min handled, inte skönt. Haft det i två veckor nu. Dax att kolla upp det. Fick ondare idag när jag trök på en knöl/bula och det kändes som det splaschades i handleden.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för en toppen dag:D Hahaha, splaschade det i armen;) vad rolig du är. Synd att jag jobbar hela dagen imorgon, annars hade jag velat leka med dig heeela dagen lång:P

2009-07-13 @ 22:54:07
Postat av: sofia

SV: Haha, ja men det kändes ju som det :D - tröck ju, sedan åkte allt ut på sidorna. Sen försvan det ju :D

Desamma, vill inte till doktorn och sedan bara vara hemma. för väl gå ensam på min promenad eller träna helt ensam! :D Ha en bra dag på jobbet!

2009-07-13 @ 23:02:45
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0