Toast med massa ost

Igår var jag ute och gick med min bror. Vi tog inte den långa vanliga vägen, men halva den i alla fall. Prata om Grekland och lite allt möjligt.
Halvägs känner jag att jag är sjukt sugen på något. Då säger min bror en massa olika saker och till slut säger han något som jag fastnade för .
Vi tog en tripp in till HK, blev bröd, skinka, ost och tomat inköpt. Vi gick hem till min pappa och vi gjorde toast med mycket ost och origano, det är pricken över i:et. Vill ha mera. Men skinkan är nu slut. Som tur ska min mamma gå och handla nu.

Idag tog jag en tripp ner till stan. Gjorde min bror en tjänst och min mamma. Köpte mat och gjorde ett mistag på banken. Så får inte mina pengar förens i morgon. Mitt fel.
Om någon timma ska jag röra mig bort till Rotofhsparken. Det är en så kallad klassträff, fast det verkar som att hälften inte kommer, Iaf dom jag frågat. Men bara det blir några där blir det bra. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0