1 månad

Bion tyckte jag var som "da vinci koden", en ok film. Vet inte riktigt varför jag inte fastnar för den. Men som jag och Lotta diskuterade, jag är väl lite för trög för såna filmer, det är så mycket tänkande. Men 2/5 får den. Kanske måste se om den för att tycka den är bättre.
Kom hem vid 23,30. Chillade, lyssnade på musik och sånt man gör när man kommit hem.

Efter en stund gick jag ner till min mor, jag gjorde te till oss både. Jag hade skrivit till henne på msn att jag skulle komma ner till henne lite senare på kvällen och prata med henne om en sak som jag skulle vilja göra.
Så jag gick ner till henne och jag tycker det är jobbigt att prata "allvar" eller "seriöst". Men jag frågade om jag inte skulle kunna åka ner till hennes släkt i Grekland, eller det är väl min släkt också på ett sätt. Hon tyckte det var en jätte rolig ide.
Jag vill ju inte åka själv, men ska prata med min lille bror, vill inte han följa med så får jag ta med en kompis. (Lotta du är ju väldigt sugen). Men skämt och sido, jag vågar inte åka själv så jag hoppas att någon vill följa med.
Så jag tänkte åka i en månad till Grekland och bo där. Vet inte riktigt när jag ska åka, men i Aug eller Sep. Känns mest aktuellt, om jag inte minns fel har dom semester i aug. någon gång.
Jag är väldigt spänd och nervös, hoppas verkligen jag åker iväg. Det skulle verkligen vara jätte roligt.
Jag har inte så mycket att lämna här, familj och vänner. Självklart är det mycket, men en månad är inte länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0