16/6-09

Igår så var jag som sagt på stan och käkade kom hem chillade och sedan kom Lotta.

Lotta hjälpte mig och min mamma att flytta lite utemöbler till där dom skulle vara. Tack för den hjälpen.
Sedan behövde vi glass till jordgubbarna Lotta hade med sig, så vi cyklade först tll ÖB, sedan vidare till HK. ÖB hade inte den glassen vi ville ha. Cyklade hem till mig igen. Tog ut jordgubbarna, glassen och tog varsin god dricka, sedan satte vi oss ute i våran pergola. Så mysigt. Lite kallt var det doc. Men det gjorde inte så mycket.

Snäll som Lotta är så tog hon mitt arsle ur vagnen och hjälpte mig att flytta ut byrån. Jag är så seg ibland. 
Vi tog ut den och jag rensade på och i den. Sedan möblerade jag om, tog ut tv:n och lite annat. Tack för den hjälpen också.
Innan Lotta gick erbjöd hon sig att skjutsa mig till HK, jag skulle panta och slänga en massa skräp. Tack igen för det.
Resten av kvällen blev städning och allt som behövdes göras för att det skulle bli bättre.

Haha, bilden är tagen utanför HK, vi köpte en varsin liten morotskaka. Övertrött som vi båda blev just då, så larvade vi oss och satte upp kakan underläppen och fjanta oss. Vi skrattade åt det än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0