Bio igen

Denna jobb helg var som en vanlig, men jag är så mycket tröttare.
Gick upp vid 14,00 idag, skulle bara lägga mig och vila lite till, somnade och vaknade vid 17,15. 
Så ännu en söndag är försvunen och planerna är ändrade. 

Ikväll ska jag och Lotta på bio (igen), ikväll blir det Änglar och demoner, man får hoppas att den är bra. En skön söndag, precis som förra veckan.
Efter bion ska jag hem och små städa på/i byrån, annars har jag en del att göra i morgon.
I morgon ska jag även på möte igen på Juventas. Börjar kännas som att jag inte behöver gå dit längre.
Men en sak i taget nu. Ska snart börja byta om och ta det lite lungt innan vi ska åka. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0