Dricka på en måndag

Igår så blev det faktiskt lite "fest". Åza hörde av sig och frågade om jag ville med och fira första dagen som arbetslös. Självklart ville jag det. Vi blev några stycken som satt ute och drack. När vi precis skulle dra så kommer polisen, 4 stycken springer iväg men jag och en till står kvar, (jag får ju dricka och ha alchol.) Två av dom fick hälla ut allt dom hade, Åza och Pontus klarade sig. Haha, gud vad jag skrattade. 
Dom fixade nytt sedan drog vi vidare till Nyfors, där blev det spel, musik, dricka och en massa skratt. Blev väl 10-12 pers tror. Helt perfekt, det var ju faktiskt måndag.
Hemvägen var bäst. Gud jag skrattar fortfarande åt det. Jag, Åza och Pontus gick från Nyfors bort till Fröslunda ,det tog nog näramre 1,5 timme. Vi dansa sjöng. skrattade ja allt man kan tänka sig. En så grymt bra kväll var det. Vid 03,45 blev det fyllekäk. Somnade väldigt snabbt.
Dagen efter blev det onlinepizza och en massa moff. Tack, det var så underbart roligt.

Kommentarer
Postat av: Åza

hahaha fyfan vad roligt det var! :D tack!

2009-06-10 @ 00:19:49
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0