Ikea

På tisdag bär det av till Ikea, dax för ny inredning i mitt rum.
Ska köpa en tv-bänk och kanske 2 hyllor. Men innan dess måste jag få ut en stor byrå i mitt rum, måste möblera om. Vet exakt hur jag ska ha det. 
I morgon blir att tänka lite vart jag ska ha allt som är i byrån och på. Men det löser sig.
När jag har fixat mitt rum och köpt det jag ska ha, ska jag säga till min bror att hitta bra tv, dator och ljudsystem. Då blir mitt rum helt färdigt och så jag vill ha det. Har iaf bestämt mig för en 40 tum tv. En svart blir det också. Funderade på en vit ett tag. Men nej, kanske inte passar in i min inredning senare osv. Men det ska nog bli bra tillslut.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe jo jag förstår dig :D

2009-06-14 @ 00:05:37
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Åza

sv; ja jag vet, jag har blivit riktigt bra på de där med rea grejor :D



Ne jag har ingen aning vad jag ska göra? tänkte om du ville vara med mig?, kanske kan dra ihop dom andra tjejorna också?:D

2009-06-14 @ 00:06:04
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0