P-Flaskor

Slagning av P-flaskor, alchol, present, punka på bilen, Gitarr Hero, glassätning, Spicy hot, skratt och mycket annat har jag hunnit med idag.

Dagen började på stan, drog till systemet, fixade dricka tills Annis fest i morgon. Är så sjukt pepp, varit det väldigt länge nu.
Jag och Lotta köpte sedan Annis present. Köpte mat och satte oss på strömsholmen i skugan och käkade våran Spicy hot mat, man kan nog aldrig tröttna på den. Jag har nu 3 favoriter att välja på, bara att variera sig.
Drog till min far ett tag, fixade lite grejer och så lämnde jag en present från mig till min bror.
Cyklade hem fixade musik till Annis fest, fick ansvaret, hoppas musiken duger. Blev 5 cd skivor, någon låt borde ju passa för alla.
Lotta hörde av sig, vi drog ut till Sundbyholm, käkade glass, kollade på solen, lekte sandleken, låg och bara kollade på himmlen, och det roligaste av allt, slagning "krig" av P-flaskor, vi båda fick in några fina slag.
Åkte till hennes mamma en snabbis sen hem till mig för att hämta min GH-gitarr.
Kom hem till henne, då märkte vi att det pös och Lotta hade fått punka på däcket på bilen. Men vi höll humöret uppe med GH och chips. En super duner bra dag idag. Skönt med en promenad hem, tyst och lungt på alla gator.
Tjing pling







Kommentarer
Postat av: lotta

Oj vilka härliga bilder det blev;) tack för igår. Hade jag inte börjat jobba så tidigt igår så hade jag suttit uppe hela natten och lirat GH med dig;)

2009-06-27 @ 08:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0