pannkaka och bananmilkshake

En helt vanlig dag skulle detta vara, men gud så mycket man har hunnit med på dessa 9 timmar.
Jag har städat, varit på systemet, varit hos Lotta och sedan städat ännu mera.
Efter jag drog bort till pappa för att åka bort till systemet så ringde Lotta, hon undra om jag ville komma över på lite pannkakor, självklart ville jag det. Så vi satt och käkade några stycken. Sedan blev det monopol och Den försvuna diamanten, tillsammans med bananmilkshake. Så roligt och mysigt så.
Monopol är ett skit spel, fast om man fuskar är det jätte roligt! Tack Lotta för allt.

I morgon blir det en lång dag igen. Ska vara på Djurgårn redan vid 10 och jag kan inte skippa det för det är jag som har alla saker som vi ska göra. Sedan blir det sola med Lotta och sen hem och fortsätta att säda. blir nog en liknese i morgon som idag. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

jag vill också spela den försvunna diamanten! :( kan inte jag får vara med?:O

2009-06-04 @ 21:36:56
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0