Regn

Sitter just nu vid datorn med en varm kopp te. Har iaf lite planer för dagen.
vid 16,15 ska jag ner och sola, för som alla nog vet, regnar det ju idag och studenten börjar närma sig, endast 4 dagar kvar.  Efter det ska jag Träffa Åza en snabbis. ( en hemlis om vad vi ska göra)
Sedan ska jag cykla bort till Lotta, hoppas verkligen det inte regnar då. Vi ska spela spel, käka pizza och bara ha det allmänt mysigt och trevligt.
Jag  funderar på att åka bort till Hk för att hämta ut ett paket, men tror inte jag vill det i detta väder, räcker med att jag ska cykla ner till stan sen och hem till Lotta.

I morgon ska jag absolut inte göra något, måste vara hemma och hjälpa till och städa. Det är som sagt inte bara min mamma som ska städa här hemma, man måste hjälpa till. Men denna dag blir nog skön ändå. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0