Städa och pyntat

Det har varit en lång dag i dag också.
Min far, mor, Michael, Philip och jag har varit väldigt duktiga och städat hela nerevåning och trädgården, gjort rent stolar och bord där ute. Här inne har vi damsugit, dammat flyttat saker och kastat en del. Men nu är det renare än det varit på länge.
Sedan åkte jag ner till stan och träffade Åza, vi gick iväg och skulle pynta flaket tillsamans med Anna, Emma och Matilda. Det blev så snyggt, discokula, barbarra, sverigeflagga och grym musik har vi också. Ballonger, björkris serpentiner och allt man har på. Morgon dagen kommer bli så grym.
Ska nu fixa naglarna. Kom ur duschen för en stund sedan, blev peeling, hårinpakning och rakning. Skulle vaxa bena, eller gjorde det med en remsa på ena benet och halva andra benet. Fy fan vad ont det gjorde har fortfarande ont. Så det sket sig. Sparat helt i onödan. Men det gör inget nu.
Men ska upp klockan 6 i morgon och börja fixa mig hålla på!!! Tjing pling

Vill någon nåt får den höra av sig till min mobil.!

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis till studenten=)

2009-06-06 @ 08:58:44
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0