Tisdag 2 juni

Tiden går så grymt snabbt, om 4 endast 4 dagar tar jag och min bror studenten, det är helt sjukt. Tiden har gått så snabbt. Hoppas det är många som kommer och vill fira min dag!

Idag åkte jag ner till stan en snabbis, solade i 8 minuter. Sedan träffade jag Åza en snabbis gjorde henne en liten tjänst.
Tog bussen bort till Lotta. Vi pratade chillade och sedan åkte vi iväg till Maxi och shoppade lite grejs.
Vi gjorde hemma gjord pizza hos henne, sedan blev det morotskaka till det. Mycket gott var alltihopa. Ännu en trevlig dag med Lotta.
I morgon blir det städa, städa och träffa Lotta en snabbis. Trevlig dag fast för mycket regn. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

tack för hemlisen :D

2009-06-03 @ 01:07:27
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0