Västerås

Gud denna dag har varit väldigt fart fylld. Vaknade, chillade och mådde dåligt.

Min storebror kom till min mor och frågade hur det gick med min tv, han sa sedan att vi skulle skita i den och hitta en ny.
Han hade hittat en på El giganten, men var tyvärr slut. Så det var inte mer med det, utan gav upp hoppet för stunden.

Jag cyklade bort till Hk för att hämta ut mina skor, sedan ner till stan för att hämta min andra skor.
När jag är på stan ringer min storebror och säger att min pappa är påväg till min mamma för att hämta mig, jag och min pappa ska då åka till Västerås för att köpta tv. 10 minuter senare så är jag påväg till V-ås.
När jag väl är där så blir det lite diskution om vilken tv jag ska köpa, men tog den jag hade kommti ditt för.
Sedan blev det ett stop på Ikea för korv. Sprang då in för att köpa en hylla när man ändå var där.
Inne på Ikea träffade jag på Linn och Robert, det var si så där 6 månader sen sedan, det var faktistk trevligt, vi stod och pratade en liten stund om lite allt möjligt.
Sedan jag kom hem så har jag städat, fixat tvn, satte upp hyllan och lite sånt skit. Nu är jag skit trött och ska inte göra något mera idag. Tjing pling

Min nya tv-bänk, nya 42 tum tvn och 5,1 ljudsymstemet.
 Så nöjd så med allt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0