Dax igen då

Denna dag har varit kort. Men en skoldag är en skoldag.
Drog till skolan runt 11,46. Träffade Åza, vi käkade på Kebab hustet, det blev en kebab tallrik, den satt inte fel i magen.
Vid 12,20 började klassrådet som vi inte hade, vart lite segt då. för det skulle vara våran enda lektion.
Men vi drog till datorsalen och skulle ren skriva klart projektrapporten han bara med 1,5 sida. Sedan var vi tvungna att gå.
Jag, Åza och Anna och Annas kompis åkte ut till hammar musik och betalade våran ljudanlägning så nu är den betald iaf. Väldigt skönt.
Innan vi drog hem hämtade jag och Åza våran "mode bok" på tryckeriet, den blev riktigt grym.
Efter skolan drog jag hem, har bara chillat, kikat på film. Det blev the notebook, det var faktiskt bra, men jag förstod ganska snabbt som det var.
Nu ska jag börja att plugga, måst skriva klart detta projekt. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

sv; Ja han är ju det! haha men men :D

2009-03-31 @ 21:59:48
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0