Förfesten var mörk

Janna och Lotta kom ungefär vid 20,00 tiden.
Det blev mycket prat, vi hade ju inte sätts på ett tag, (Janna vill säga). Men det blev musik och dans och dricka så klart.
20,30 så vill dom båda två stänga ner alla lampor, internet och allt man ska stänga av. Så de blev mörkt i hela huset, till och min mamma stäng´de ner allt, förutom TV, den får man visst ha på.
Så vi tände ljus och drack och pratade och hade det mysigt.
21,15 gick vi ut för att ta lite frisk luft, hörde en massa grabbar en bitt bort så vi gick ditt, det var 91 fest, några grabbar kommer ut, vi börjar prata och skratta med grabbarna.  Lotta blev mobbad för att hon hade tofflor på sig.
Vi fastnade väl där i 30 minuter, men kändes mycket längre. Sköna grabbar det där igentligen. Dom sa det innnan vi skulle ner mot krogen, skulle vi gå förbi igen och visa att Lotta inte hade på sig tofflor.
Då skulle jag helt plötsligt vara tillsamans med en, för att han ville in på krogen.  Då var jag hans älsklig och sötnos och allt man vart. Dom var ju trevliga och roliga.
Vi möte Åza på torget som skulle med oss, Vi gick in till Lotus, vad säger man. Inte mycket folk alls. Men vi 4 stod och dansade förfullt, vi utnytjade hela dans golvet, as kul.
Det kom ju mer och mer folk, men jag går ju ut för att dansa och det gjorde vi ju. Janna och Lotta drog vid halv 1, men jag var kvar med Åza, även Johanna(?) blev våran tredje partner, så vi tre dansa förfullt resten av kvällen.
Tog bussen hem vid 02,00 tiden, aldrig mer buss, den var full, luktade illa, alla dessa samtals ämnen också. Den ena grätt, pratade i telefon med sin kille. Helt sjukt. Men kom hem och somnade vid 05,00. Hungrig som en gnu var jag också. Men en super bra kväll. Tack alla.




Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

AAa tackar =))



Underbara bilder!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-03-29 @ 18:49:35
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Åza

haha tack själv :D

2009-03-29 @ 19:09:35
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0