Han är glad för att han är nöjd

Vilken underbar dag.  Skoldagen var så jäkla rolig. Tack Åza för att du har lika dålig humor eller bra humor som mig. Idag så skrattade så jag grätt. Gud, jag vet igentligen inte nu i efter hand vad vi skrattade åt. Men hon kallade iaf mig "chees ball(s)" För att jag hade en gul tröja på mig och balls var väl för att jag är rund..
Efter skolan så gick jag och Lotta på stan, det blev inget speciellt så där. Men det blev massa gott till kvällen. Vi gjorde även iordning tacos, blev det blev även chips och dipp till filmen 300, en helt ok film faktiskt. ( GO, Grekland). Tack för en skit bra dag Åza och Lotta. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: åzna

hahaha fuck u! jag sa fel på cheese bolls! :D

Var en väldigt roliga dag igår iaf. "nöjd nöjd nöjd, mannen här är jätte nöjd" ;D

2009-03-04 @ 12:24:26
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0