Kryssning 10-12 mars.

Det har varit så grymt roligt. Vet igentligen inte som vanligt vad jag ska skriva utan får ta och lägga upp bilder lite senare. Men tack alla, skrattat så jag gråtit flera gånger. Nu blir det inte mera festa på ett tag iaf.
Man har inte ätit mycket mat dessa dagar. Men det tog jag och min bror ifatt när vi kom hem idag. Det blev lammkött med tzatsiki och klyftpotatis. Mycket gott. Nu ska jag nog sova. Sen får jag se om jag pallar att gå till skolan vid 16,00 tiden. Tjing pling
(jag, Åza och Emma, med våra fina blommor i håret. Sent på tisdags natten)

Kommentarer
Postat av: Åza

haha du menar tidigt på onsdags morgonen XD

2009-03-12 @ 16:33:45
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; jag är ingen fest människa bara, ibland är kul, men inte alls ofta ;P

2009-03-12 @ 16:37:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0