Lite sömn och mörkt

Kom iaf upp till skolan fast att det blev si så där 4 timmars sömn. Så ska snart packa inför i morgon, duscha och sedan sova.
Denna dag har varit skön, dagen har gått snabbt. Jag och Åza skrattade igenom hela MDK, vet igentligen inte varför vi skrattade men det var kul.
Efter skolan mötte jag upp Lotta för att gå och kolla på tränings stället Forever. Så där ska vi börja träna. (Tack pappa för att du betalar detta. Det var ju inte det billigaste men det är värt det. Det är ett sjyst tränings ställe.) Så nu är det skor jag behöver.
Sedan så gick vi en tripp på stan, lite in handlat blev det. Lotta gick och solade och jag väntade utanför. fixade mitt hårband medan.  sedan så gick vi bort till HK för att hämta ut ett paket med lite stuff.
Gick hem till mig en snabbis sedan cyklade vi hem till henne. Hos henne blev det pizza och färging, Så nu är jag mörk hårig igen. Blev mycket bra, Tack lotta för hjälpen och färgen.
Nu är jag lite stressad i morgon åker vi :O. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: lotta

Det var så lite så. Vad gör man inte för sina vänner:) Du gör mig glad. Ha det så skoj nu i tallin. Kraaam

2009-03-09 @ 22:28:47
Postat av: Åza

jadu, vad fan skrattade vi åt? :P haha riktigt kul var d iaf :D

Åh få se håret i morgon! :D

2009-03-09 @ 22:48:25
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0