Suverän helg

Fredag:
På dagen var jag i skolan, en helt vanlig skoldag. Inte speciellt. Efter skolan, blev det en snabb tripp på stan.
På kvällen drog jag till Lotta där även Annis var.
Vi kollade på Let´s dance, käkade hemma gjord pizza, glass med hallon, spelade monopol och så hade vi ansiktsmask. En jätte bra fredags kväll.
Jag och Annis fick även en massa skoj från Lotta, Jag fick, två hårfärger, och en masssa annats skoj. Tack tjejer för en skit bra fredag.

Lördag:
Den började tidigt för min del. gick upp redan halv 10, men chillade i sängen fram till 14,00 nästan. Gick då ner käkade frukost. Vid 14,30 drog jag ner till stan med min bror. Vi drog till några affärer och sedan hem. Eller inte riktigt. Vi stannade vid Janelings och köpte varsin sämla och drog hem till honom och käkade, lyssnade på musik och hade det trevlig.
17,00 kom jag hem då blev det en väldigt snabb städnig, Janna och Lotta skulle komma hem till mig. Vi skulle för dricka lite hos mig. (Mera kommer i ett annat inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0