Bättre

Vet inte vad jag har att säga igentligen. Men får se hur detta kapitel slutar.

Igår drog jag hem till Åza runt 22,00 tiden. Ville inte vara ensam hemma och tänka på det som jag hade fått reda på.
Åza mötte mig halvägs. Vi gick förbi Konsum för att köpa chips och dricka, tröst äta lite.
Drog vidare till Åza, vi kikade på film, snackade och spelade Vem där. Tack Åza du fick mig att tänka på andra tankar. Sov även kvar där. I morse så drog vi till skolan.
Hade bara dans idag, På dansen hade vi ett prov i danshistoria, får se hur det gick på det.
Efter skolan så gick jag och Åza runt på stan lite, sedan blev det ett avslut med lite solning, tack Åza för att du bjöd mig.
Är nu vid dator, ska snart sova. Orkar inte göra något. Måste iof plugga, men orkar inte göra något. Tjing pling

Grattis Anna och även Pontus på 19-årsdagen

Kommentarer
Postat av: Åza

Tack själv för allt! :)

2009-05-18 @ 18:36:09
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0