Drip drop

Denna dag har verkligen varit en riktig bakis dag.
Började med att min bror väckte mig 08,30 i morse och undrade om jag ville ner och käka på stan vid 11,00 tiden. Självklart ville jag det, jag och Åza drog då först av alla från Ida.
Åkte ner till stan käka på ett ställe som jag inte kommer på nu vad den hette, men det blev en stor hamburgare med pommes och bea sås, bästa bakis maten på länge.
Sedan blev det en snabbis in på H&M, blev en tröja köpt eller inte köpt fick den av min bror. Tack bror för maten och tröjan.
Kom hem, och vad kan man säga, somnade väl nästan på en gång och sov i tre timmar. Sitter nu här och är helt slut, sjukare än vad jag var igår, min hals mår inte bra, hostar som en gris. Men ska inte klaga. Det finns ju värre saker som jag just nu går runt och tänker på. Men det är inget värt att nämna eller ta upp. Tjing pling

P.S Nu ska jag göra te och bara chilla framför dator men bra musik D.S

Kommentarer
Postat av: Åza

sv; okej skönt det iaf, men mest besviken att jag tappat bort passet.. känns tråkigt när alla ska ut liksom :/

2009-05-28 @ 22:32:20
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Åza

sv; haha ja sant ;P

2009-05-28 @ 23:50:46
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0