Fredags firande hos far

Har inte skrivit om mitt firande hos min pappa i fredags. (Det har varit fullt upp sen i fredags.)
Men i fredags kom min farmor, morbror, kusin och moster till min pappa och firade mig.
Fick 500:- på make up store av min bror, pengar av min andra bror,och även från min morbror och farmor fick jag pengar.
Av min pappa får jag i morgon, för externahårdisken var slu, av Anita fick jag nåhonslags köksgrej Och av min moster fick jag 500:- på make up store, då var det sminkning också. Så nytt smink kommer det att bli eller måste köpa saker jag har nu men nytt. Blev mat och en massa prat.
Jag är så nöjd över mina 20-års firande. Tack alla som har varit inblandade. Ni alla är guldvärda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0