G,G & G (VG)

Ännu en dag är snart slut, eller nu är vi i mitten av dagen.
Började med att jag endast sov 6 timmar. Men ska inte klaga. Åkte till Juventas, pratade av mig och man blir både starkare och lite mera känsligare. Men det är skönt att gå ditt och prata av sig.
Åkte till skolan, käkade med Michael och hans kompisar. 
Skulle ha ett historia prov, men det behövdes inte. lämnade bara in mina frågor, så nu har jag G i Historia.
Sedan blev det häng med min bror och hanns kompis innan nästa lektion. Men gick även och lämnade min dansbok till min lärare då fick jag reda på att jag fick G på provet, blir intressant och se vad man får för betyg där.
Sedan var det dax för det hemskaste som jag nästan gjort i mina 15 år i skolan. Stå och redovisa och prata om min "produkt". Men det gick väldigt bra. fick VG på presentationen, stod och pratade i hela 8,30 minuter.
Har någon någonsin hört mig prata så länge? Nej.! Så fick G i slutbetyg i den kursen. Så det är skönt att det börjar släppa. Det ända jag har kvar nu är ett matte förhör på onsdag och två foto uppg. Men dom fixar jag tills på onsdag.
Nu är det lov och chill.
I morgon blir det Mariefred med grill och dricka. Sedan blir det jobb denna helg.

Ska snart iväg och träffa Lotta och Annis. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0