Känner mig duktig

Åkte till skolan vid 12,30 och möte upp, Anna, Sarah, Gustav och Jonas. Skulle ge Anna en sak och skulle göra en tjänst åt Jonas. Efter stt jag gjorde min tjänst så gick vi 5 till Donken och käkade. Tog en drcka och en burgare.
Vid 13,15 tiden drog jag till skolan och satte mig i dator salen och gjorde klart 4 st uppgifter. Så ska lämna in dem på måndag, så jäkla klart att klara ännu en kurs.

Har en lite saker kvar att göra tills den 20:de:
Ett historia prov
Ett dans prov.
En mdk redovisning
och ett matte prov (om det inte fixar sig.)
så det är ju inte jätte mycket.

I helgen jobbbar jag, skönt men ändå inte. Vill bara ta det lungt.. Men kommer bli bra när jag väl är där. =)

Kommentarer
Postat av: natalie

iih, det är ju grymt bra! sa ju att du skulle fixa det där med skolan! jag hejar på dig :)

2009-05-15 @ 16:43:24
URL: http://jympasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0