Trevlig, fin och söt - behöver omväxling

Kom nyss hem från personalmötet på Nybron. Gick bra. Det kommer bli en riktigt skön sommar tror jag. Det är ett härligt program som kommer vara hela sommaren varje dag.

Gårdagen på jobbet gick bra, var som sagt plock. Jag var tvungen att fråga min chef varför jag skulle vara plock. Fick ett jätte härligt svar.: -
Du behöver få lie omväxling, du ska inte stå där inne och göma dig, du är fin, söt, trevlig har ett bra och välkommnade ansikte.

Så man blev väldigt glad när man fick höra det.

Resten av dagen blir plugg och färgning av håret . Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

kul o höra :D

Jasså två heta tjejor med nyfärgat hår då ;)

Vilken färg tänker du satsa på?:D

2009-05-17 @ 15:01:19
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0