Åkte till strängnäs

Sitter vid mammas dator just nu.
Vet inte vad jag ska skriva, men jag vet inte varför det är som det är eller varför jag är som jag är just nu.
Är helt borta från omvärlden.

Åkte till strängnäs igår hem till Linda, där även Emma, Anna och Matilda var. Trivs med dom tjejerna. Vi prata, drack lite och lite spel blev det. Tog tåget till eskilstuna vid 23.40, vi gick ut på Harrys där det var ok. Vi dansa lite, satt och chilla och sen var det dax att gå. Tack tjejer.

Nu ska jag vara borta från omvärlden. Kolla på tv och dricka glögg. Känner för att vara ensam och inte byr mig om någon inte änns mig själv.


Kommentarer
Postat av: Åza

sv; ja visst var den :D



Ja, men jag funderar på att ta hit några och mysa lite med bira :D Du är ju alltid på så jag plingar när det är dags! :D

2009-11-26 @ 18:15:35
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0