Det är som det är

Inte mycket att tillägga. Gör mitt bästa med allt. Erbjuder mig, men får inget tillbaka känns det som. Varje dag är till något jobbigare.
Det är väl nu om någonsin man behöver sällskap och stöd. Orkar inte ta tag i något eller ringa/sms och prata. Men sova är något som jag gör, man flyr verkligen från verkligheten.
Ska ta och fixa te och sedan lägga mig och kolla på film.
Fick min HDMI-kabbel idag. Koppla precis in den. Ska skicka iväg ljudsystemet i morgon om jag vaknar i tid.

Jobbar i helgen, jag och min otur så jobbar jag när min bästavän fyller 20. Ska ditt en stund innan jobbet. Hon finns verkligen alltid, i alla stunder!


Kommentarer
Postat av: natalie

hej hjärtat.. jag kommer hem imorgon, vi måste ses i helgen, saknar och tänker på dig!

2009-11-05 @ 23:13:27
Postat av: åza

Jag hade kommit på spörten, Om jag inte vore förbannat sjuk.. sköt om dig! Jag hör av mig så fort jag är frisk!

2009-11-05 @ 23:25:22
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0