En lång dag

Usch nu är jag trött. Skulle jag lägga mig nu skulle jag somna.
Vid 06.30 i morse var jag på väg till gymet. Värmde upp med 5 km, sedan blev det hårdkörning i gymet med Camilla. En bra tränare är hon, men mina armar kommer inte må bra i morgon. Känner redan nu i rygg och armar. Avsluta sedan med 3 km.

Sedan gick jag ner till stan, köpte en blomma och tog bussen ut till kyrkogården. Jobbigt var det.
Men det var skönt på ett sätt att vara där ensam. Det var väldigt fint där.
Åkte ner till stan, gjorde lite ärenden. Avsluta med att gå till pappa, käka frukost, en väldigt sen frukost vid halv ett.

Kom ut ur duschen för en stund sedan, ringde nyss ett samtal. Ska snart iväg till min psykolog och efter det ska jag på en hemligträff. Får se hur det blir. Är inte nervös nu, men det lär komma väldigt snart. Tjing pling
                                 


Kommentarer
Postat av: Camilla

:) Du skötte dig riktigt bra! Hoppas du fick rejält med träningsvärk -annars höjer vi vikterna nästa gång! ;)

2009-11-13 @ 18:09:26
URL: http://cwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0